måndag 5 oktober 2009

Nu lägger jag ridningen på is

Bloggen är lite eftersatt just nu, jag hinner inte riktigt med att skriva här just nu.

När det gäller min ridning så har jag efter fredagens misslyckande bestämt mig för att ta en paus. Jag och Roland hade ridlektion för Katta men jag klarade bara av att rida i tre minuter. Rädslan och ångesten blev så stark att jag gav upp och hoppade av. Det blev en ridlektion där jag ledde runt Asterix. Trist!

Det är så svårt att förstå att trots världens snällaste häst och relativt goda ridkunskaper så kan jag inte få min hjärna att meddela att jag klarar av det. Logiken är helt urkopplad.

Nu är det körning som gäller ett tag framöver.

2 kommentarer:

  1. Tänk på att om det hade gått för bra hela tiden så hade denna bloggen blivit tråkig att följa. Du kommer igen om ett tag. Kvittar väl om det tar 1 månad eller 6.

    Malin

    SvaraRadera